تاریخ 1394/08/27         ساعت 08:39     گروه خبری اخبار دمنده

نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان روز و بیست و پنجم آبان در محل مرکز همایش های صدا سیما با حضور مقامات عالیرتبه کشور برگزار می شود.
news
سید علی صدری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر فوق گفت در نهمین جشنواره بر اساس نظام نامه جدید و با رویکرد تخصصی تلاش می شود که استانداردهای علمی در انتخاب برگزیدگان مد نظر دقیق واقع شده و با برگزاری کارگاههای آموزشی، علمی و کاربردی جشنواره از غنای بیشتری برخوردار گردد.

وی افزود: در این جشنواره همچنان توجه عمده روی کیفیت منتخبین خواهد بود و تا حد امکان از افزایش تعداد برگزیدگان در رشته های مختلف اجتناب خواهد شد زیرا شاخص ها و معیارهای جدید برای انتخاب مدیران و تولید کنندگان جوان به نسبت سال گذشته دقیق تر و سخت گیرانه تر شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت در سال گذشته 30 نفر در جشنواره ملی مدیران و تو لید کنندگان جوان برگزیده شده و به آنها لوح تقدیر و تندیس یاد بود اهدا شد. این تعداد برگزیده در سال 92 کمی بیشتر بود، به طوریکه در آن سال 50 نفر و در سال 91 نیز تعداد منتخبین 60 نفر بودند.

قابل ذکر است که اولین جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان در 30 آبان ما 1386 با سخنرانی آیت اله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و طی آن 46 نفر به عنوان تولید کننده جوان اننتخاب شدند.

تعداد برگزیدگان دومین جشنواره 53 نفر، سومین جشنواره 45 نفر، چهارمین جشنواره 51 نفر و در پنجمین و ششمین جشنواره نیز به ترتیب 50 و 60 نفر به عنوان مدیر جوان، واحدهای تولید نمونه و واحدهای خدماتی نمونه و صادر کننده نمونه توسط کارشناسان کمیته علمی برگزیده شدند.

همچنین انتخاب و معرفی چهره های ماندگار صنعت در هر یک از جشنواره ها نیز از دیگر اقدامات این برنامه ها بوده است.
news